با سلام به همراهان عزیز و دوست داشتنی  خوب الوعده وفا امشب با اولین قسمت مجموعه قدیمُ جدید خدمت شما هستیم این مجموعه مثل یک گردشه شیرینه و پر از خاطرات که از خیابان صفا (صوفیو) شروع میشه وبه خیابان جعفری (دودانگه) خطم میشه من این مجموعه را با ۱۳ 
عکس شروع کردم و با کمک شما دوستان مسلماً تکمیل تر هم میشه خوب جزئیات کار هم به این صورت هست که من تصمیم گرفتم با گرفتن مشابه عکس هایی که تو آرشیو خودم از 50 سال پیش بروجرد داشتم تفاوت بروجرد امروز را با 50 سال پیش نشان بدهم در ضمن من این عکس ها را با آن تاریخ در آرشیو ذخیره کردم چون به همین نام در کل اینترنت موجو بود اگر دوستان تاریخ دقیق عکس های قدیم را می دانستید در اختیار من بگزارید تا اصلاح کنم و جا داره از کمک دوستان خوبم محسن نوایی و سعید حمزلو تشکر کنم که هر کدام به نحوی در این کار ما را یاری کردند واز مسعود حمزلو برای عکاسی تشکر ویژه کنم و ادمین صفحه هم که خودم باشم کار ویرایش را انجام دادم که کار زیاد دشواری هم نبود ولی باید یک روز از این همه روزها که به بطالت گذشته بود را به آن اختصاص می دادم امیدوارم که خوشتون بیاد همین بس.. دوستون دارم .
در پایان از همه دوستان خواهشمندم اگر قصد باشتراک گزاری عکس را دارید اسم پیج را هم فراموش نکنید ممنون محبتتونم


اولین عکس از هلال احمر بروجرد هست جنب پارک صامتیه

دریافت کل عکس ها 
دریافت